JE HEBT HET RECHT OM BINNEN EEN TERMIJN VAN 14 DAGEN ZONDER OPGAVE VAN REDEN HET PRODUCT TE RETOURNEREN, ZOLANG HET PRODUCT ONGEOPEND EN ONGEBRUIKT IS. DE HERROEPINGSTERMIJN VERSTRIJKT 14 DAGEN NA DE LEVERDATUM.

Voor het beoordelen van verbruiks- en/of hygiëne producten en tools (zoals shampoo, huidverzorging, make-up, tanning, stylingproducten/tools etc.) is het niet toegestaan om de verpakking te openen en/of het product te gebruiken. Het uitgangspunt hierbij is dat de klant het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij/zij dat in de winkel zou mogen doen. De klant is aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan die verder gaat dan toegestaan. Indien je een hygiëne product retourneert wordt er een waardevermindering van 100% toegepast.

Retourneren

  • Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dien je: binnen 14 dagen een bericht te sturen dat je het product retour wil sturen.
  • Indien het pakket niet compleet is, of er zijn problemen rondom de levering dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst te melden.
  • Klopt je bestelling niet? Geef dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons door, dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@kis-haircare.nl of bel naar 055 – 543 11 11 en vermeld hier duidelijk jouw naam, ordernummer en de items waar het om gaat.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Je ontvangt het bedrag inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) binnen 14 werkdagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de beslissing de overeenkomst te herroepen.
  • Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.
  • Indien je hebt gekozen voor Afterpay, dien je zelf aan hen te melden dat je het pakket retour hebt gestuurd om eventuele betalingsherinneringen te voorkomen. Wanneer wij jouw pakket retour hebben ontvangen zullen wij dit direct doorgeven aan Afterpay.
  • De terugbetaling zal plaats vinden wanneer wij de goederen hebben ontvangen.

Onze contactgegevens zijn:
kis-haircare.nl
Europaweg 220
7336AR Apeldoorn
Nederland
Telefoonnummer: 055 – 543 11 11
E-mailadres: info@kis-haircare.nl 

Retour instructies

  1. Plaats het artikel in de originele of een andere geschikte verpakking.
  2. Sluit de verpakking.
  3. Plak het bijgevoegde retourlabel op de retourverpakking.
  4. Verwijder eventuele oude labels of zorg dat ze niet meer leesbaar zijn.

Een retourzending versturen is heel eenvoudig. U kunt uw retourzending afgeven op een ServicePoint of kiezen voor een pick-up door onze koerier. Als u een ServicePoint kiest, bepaalt u zelf waar en wanneer u de retourzending afgeeft. Kies eerst voor ‘zending versturen’ dan verschijnen alle ServicePoints bij u in de buurt en kiest u het dichtstbijzijnde ServicePoint. Bij een pick-up komt een van onze koeriers uw retourzending bij u ophalen.

Kies de optie die u het beste uitkomt:

Bij de keuze voor een servicepunt kiest u voor de service ‘Zending versturen’

Plak het label op een vlakke ondergrond en vermijd hierbij de hoeken en naden

Plak het label niet op een hoek

Houd de barcodes vrij van bandjes

Verwijder alle oude labels

Plak het label altijd in de lengte